關於我們

大家好! 我們是 德原汽配 - 電瓶專家
   我們銷售的商品有 VARTA, EXIDE, SEBANG, FIAMM, Panasonic 原廠指定廠牌電瓶。專業為賓士、BMW、奧迪、保時捷、福斯、VOLVO、福特、Lexus、Toyota、Honda、Nissan、Mazda、現代…等的車主提供電瓶更換服務,同時也供應電瓶給各保養廠並提供諮詢。

   德原汽配能用最專業的技術與儀器幫您免費檢測電瓶、以及提供電瓶安裝後的售後服務。 安裝電瓶後的一小時內會與您電話追蹤使用狀況。 三天內將對您的電瓶做技術追蹤 – 檢測充電電流、充電電壓、啟動壓降值、發電機檢測、SOH、SOC。 您能安心用車是我們衷心的願望。德原汽配是由一群年資超過30年的汽車從業人員,與年輕精銳所組成的團隊。

   我們想跟著客戶一起成長,嘗試創新汽車服務的概念,提供了雅緻的服務空間,顛覆傳統汽車維修廠的型態。之所以取名 ”德原” 工業工藝以德國優先,取 “德”。我們是創新服務理念者的原始者所以取 “原”。商標中的 “+” “-“,除了有電瓶的概念,更想表達對消費者公平交易的企業精神。

 

   到府服務 及 道路救援 是我們對您熱忱 服務的基本表現。


   歡迎您立即撥號聯絡我們 (02-2931-7868)。 歡迎各位來免費檢測電瓶!

Hello everyone! We are NEOTEK Auto Parts - Battery Expert. We are a car battery dealer/distribution shop.

We are the exclusive dealer and distributor of VARTA, EXIDE, SEBANG, FIAMM car batteries and carry Panasonic car batteries in Taiwan.

We service all car shops and repair shops. For car owners we offer FREE battery test and analysis for Mercedes-Benz, BMW, Audi,Porsche, Volkswagen, VOLVO, FORD, Lexus, Toyota,Honda, Nissan, Mazda, Hyundai, etc.

We also provide FREE assistance if your car won't start or if your car engine stalls. We will use our expertise to help you replace your car batteries. We welcome you to visit our shop to get your car battery tested and analyzed for FREE!